Sport je graag buiten, maar doe je dit het liefst in groepsverband?
Houd je van afwisseling en wil je graag sterker en sneller worden en je fitter voelen?
Kies dan voor bootcamp!

Bootcamp is inmiddels een begrip in Nederland. Tijdens een bootcamp training train je jezelf zowel fysiek als mentaal. Iedere training bestaat uit een combinatie van hardlopen en oefeningen. Je wordt door onze trainers, maar ook door je medebootcampers uitgedaagd om het maximale uit iedere training te halen.

Tijdens de intensieve full-body workout gaan we op verschillende manieren aan de slag. Wij maken niet alleen gebruik van ons eigen lichaamsgewicht en die van onze collega-bootcamper, maar ook van boomstammen, klimrekken, bankjes, autobanden, kettlebells en meer.

Bij de bootcamp trainingen ligt de focus op het verbeteren van conditie, kracht, uithoudingsvermogen, coördinatie, snelheid en behendigheid.
De trainingen vinden plaats op verschillende locaties in de frisse buitenlucht.
Bootcamp training heeft niet alleen een positief effect op je fysieke gesteldheid. Tijdens de training draait het namelijk ook om doorzetten. Je daagt jezelf, maar ook de andere deelnemers uit om het beste te geven. Hierdoor train je jezelf ook mentaal.

    We bieden drie soorten bootcamp aan...

    BOOTCAMP REGULIER

    Toegankelijk voor iedereen. Stukken hardlopen worden afgewisseld met verschillende oefeningen, trainingsvormen en -methodes. Tijdsduur: 60 minuten

    BOOTCAMP PLUS

    Zeer toegankelijk voor beginnende sporters, vrouwen die recent zwanger zijn geweest en sporters die terugkeren na een blessure.
    Tijdsduur: 60 minuten

    BOOTCAMP FITT

    Toegankelijk voor iedereen die bekend is met de verschillende basisoefeningen. Het tempo en de intensiteit van de training is hoog.
    Tijdsduur: 30 minuten

    De voordelen van bootcamp op een rij..

    1. Full body workout in slechts één uur.
    2. Fysieke en mentale training.
    3. Sporten in de buitenlucht. Meer zuurstof betekent sneller resultaat.
    4. Trainen in groepsverband.
    5. Ruim trainingsaanbod met wisselende trainingen en locaties.
    6. Je wordt op een positieve manier gemotiveerd en gestimuleerd
      om het beste uit je zelf te halen.
    7. Snel fit worden en eventueel afvallen.
    8. Trainingen zijn voor beginners en gevorderden en worden aangeboden
      in verschillende gradaties en aangepast aan ieders niveau.